روزگذرهای منِ معمولی

من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست
تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی..

آخرین مطالب

تولد با کیک شکلاتی

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۳ ب.ظ

یکم اردیبهشت تولد او هست..

چون من کلاس داشتم تولدش رو در شهر دانشگاه من گرفتیم. یک جشن کوچک دونفره. باید اعتراف کنم از چند روز قبل منتظر بودم کیک شکلاتی تولدش رو بخورم ولی به طرز عجیبی همه کافی شاپ ها بسته بود و کیک قنادی هم خیلی بزرگ بود ب ای دو نفر! و در نهایت فعلا کیک شکلاتی رو بیخیال شدیم و با کباب خوردن در یک سفره خونه خیلی خانوادگی و خوشگل عوض کردیم. و با کادو دادن و عکس گرفتن به اتمام رسید..

در مورد کیک شکلاتی هم یک مهمونی ترتیب داده ایم با حضور دوستان او که بهانه ای شود کیک شکلاتی تولد بخوریم با چایی :)

  • نیکی بیات

نظرات (۱)

کیکی باشد ..فنجانی چای .من و تو.جمع و تولد و شلوغی ارزانی بقیه..جمع کوچک دونفرمان را ب دنیا نمیدهم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">