روزگذرهای منِ معمولی

من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست
تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی..

آخرین مطالب

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

تشابه

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۶ ب.ظ
+دوتا ماشین هست،  یکی صندوق داره یکی نداره. ماشینی که من استفاده میکنم صندوق دار هست، چند وقت خراب شد و مجبور به استفاده ز ماشین بدون صندوق شدم و حالا که دوباره ماشین صندوق دار دست منه متاسفانه مغزم اِرور داده و به طرز وحشتناکی قسمت صندوق رو فراموش میکنم و در دو روز اخیر صندوق ماشین به در پارکینگ و درخت و جدول گیر کرده و دیروز حتی موقع پارک کردن باز هم فراموش کردم صندوق ماشین رو در نظر بگیرم و زدم به ماشین عقبی. نمیدونم چقدر طول میکشه یادم بمونه که این اون نیست..

+لایسنس برنامه سیستم خودم تموم شده بود و دو روزی هست که لپ تاپ او را قرض گرفته ام . لپ تاپ او رو روشن می کنم و کاری که لازم دارم رو لپ تاپ خودم هست، لپ تاپ خودم رو روشن میکنم میبینم برنامه رو سیستم او نصب شده . لپ تاپ امانتی رو جای لپ تاپ خودم گذاشته ام و روزی چند بار دنبال مال خودم  میگردم و برنامه ی سیم های برق که هردو مشکی و شبیه هستند ولی به هم نمی خورن...

عاجزانه خواهش دارم وقتهایی که من سرم شلوغ میشه، دوتا وسیله ی مشابه رو دم دستم قرار ندید!
  • نیکی بیات

نهایتا هشتاد سال وقت داریم..

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۱ ب.ظ

من لیسانس علوم کامپیوتر و ارشد ای تی دارم. مطمئنن اگر هزار بار هم به عقب برگردم باز هم همین ها رو انتخاب خواهم کرد.
من عاشق خیاطی هستم، عاشق ترکیب پارچه های رنگارنگ و مدل های مختلف لباس. دوم دبیرستان که بودم مدت کوتاهی کلاس خیاطی رفته ام و همیشه ازش لذت بردم.من عاشق نقاشی و بوی رنگ هستم، مخصوصا رنگ روغن.
من شعرهای کوتاه یا تک بیتی ها رو دوست دارم و حتی خیلی هاشون رو حفظ میکنم.  من عاشق آشپزی هستم و همیشه ازش لذت میبرم، من حتی اخیرا عاشق ورزش کردن هم شده ام..
+علاقه های من متفاوت و زیاد هستن و وقت کافی برای هیچکدوم ندارم و در هیچکدوم حرفه ای نیستم و کاملا بی ربط هم هستن و حتی شاید موفق هم نباشم در آنها. اما مهم اینه که من میخواهم در دنیای واقعی و زندگی واقعی باشم و علاقه مندی های مجازی نداشته باشم . اینستگرامم با فقط یک عکس گوشه ای خاک خواهد خورد و تلگرامم هم تنها برای ارتباط با او هست و تنها علاقه مندی مجازی همین وبلاگ هست که این هم از نظر خیلی ها از رده خارج هست...
مهم نیست چندسال زنده ایم مهم اینه که از زندگی و وقتمون استفاده کنیم.


  • نیکی بیات