روزگذرهای منِ معمولی

من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست
تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی..

آخرین مطالب

با هم مهربون تر باشیم

يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۱ ب.ظ

زیاد شنیدم که گفتند دسته های عزاداری آسایش مردم رو گرفته ، در حقیقت خود من این روش عزاداری رو قبول ندارم  و ترجیهم خوندن نماز سروقت، مطالعه و زیارت عاشوراست و اتفاقا چند شب پیش با صدای طبل بلندشون نصف شب به طرز وحشتناکی از خواب پریدم ولی با بودنش هم مخالف نیستم چون فک میکنم وجود همین دسته ها تو زنده تر نگهداشتن عزاداری های امامی که بعد از شهادتش مراسمی نداشت حتی خیلی کم نقش داشته باشه و البته که اگه نصف شب یا نزدیک بیمارستان نباشن و بلندگو و طبل نداشته باشن خیلی عالی تر میشه..

خیلی ها گفتن که دختران و پسران جوان تیپهای آنچنانی میزنن میان تو دسته های عزاداری، ولی هیچوقت خودم رو در حدی ندونستم در مورد کسی که حداقل کارش این بوده که تو همچین روزی سیاه پوشیده قضاوت کنم و فکر میکنم یه چیزی بین خودشون و خدای خودشونه

خیلی ها گفتن نذری ها رو ببرید بدید به آدمهای گرسنه و فلان، من خودم ترجیح میدم نذرهامو که اتفاقا روز تاسوعا هم هست به ایتام یا کودکان ای بی بدم ولی به نظرم خیلی کار قشنگیه که از مال خودشون زحمت میکشن و غذا درست میکنن و به هم نوع خودشون و همسایه هاشون میدن، باید خیلی قشنگ باشه و نهایت مهربونیه..

+خلاصه دارم سعی میکنم بپذیرم که همه آدمها قرار نیست با عقایدی که من فکر میکنم درسته زندگی کنن و قراره به همه احترام بذارم.
++همه اینها نظرات شخصی منه و ممکنه عقیده دیگران با من فرق کنه

  • نیکی بیات