روزگذرهای منِ معمولی

من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست
تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی..

آخرین مطالب

نهایتا هشتاد سال وقت داریم..

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۱ ب.ظ

من لیسانس علوم کامپیوتر و ارشد ای تی دارم. مطمئنن اگر هزار بار هم به عقب برگردم باز هم همین ها رو انتخاب خواهم کرد.
من عاشق خیاطی هستم، عاشق ترکیب پارچه های رنگارنگ و مدل های مختلف لباس. دوم دبیرستان که بودم مدت کوتاهی کلاس خیاطی رفته ام و همیشه ازش لذت بردم.من عاشق نقاشی و بوی رنگ هستم، مخصوصا رنگ روغن.
من شعرهای کوتاه یا تک بیتی ها رو دوست دارم و حتی خیلی هاشون رو حفظ میکنم.  من عاشق آشپزی هستم و همیشه ازش لذت میبرم، من حتی اخیرا عاشق ورزش کردن هم شده ام..
+علاقه های من متفاوت و زیاد هستن و وقت کافی برای هیچکدوم ندارم و در هیچکدوم حرفه ای نیستم و کاملا بی ربط هم هستن و حتی شاید موفق هم نباشم در آنها. اما مهم اینه که من میخواهم در دنیای واقعی و زندگی واقعی باشم و علاقه مندی های مجازی نداشته باشم . اینستگرامم با فقط یک عکس گوشه ای خاک خواهد خورد و تلگرامم هم تنها برای ارتباط با او هست و تنها علاقه مندی مجازی همین وبلاگ هست که این هم از نظر خیلی ها از رده خارج هست...
مهم نیست چندسال زنده ایم مهم اینه که از زندگی و وقتمون استفاده کنیم.


  • نیکی بیات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">