روزگذرهای منِ معمولی

من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست
تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی..

آخرین مطالب

مهران

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ب.ظ
دوستی دارم به اسم "مهری" که از 9 سالگی دوست صمیمی منه. چندوقت پیش اسمشو عوض کرد گذاشت "مهرانا" . منم که حدودا 15 ساله بهش مهری میگم هیچ جوره یادم نمیمونه بگم مهرانا.  سری آخر تهدیدم کرد که اگه اسم رو درست نگم کل هزینه ای که برای عوض کردن اسمش خرج کرده ازم بگیره.
دیروز کارش داشتم و باز هم مهری صداش کردم . تا اومد بگه پول گفتم: عزیزم یادمه تو مهرانایی! من خواستم خودمونی بگم اسمتو خلاصه کردم شد همون مهری. فک میکردم درست میشه ولی بدتر شد! خلاصه بعد از کلی بحث سر اسم گفتم از این به بعد اسمتو خلاصه میکنم میگم "مهران".
امروز صبح با مامان بیرون بودم که زنگ زد. منم از همه جا بیخبر گفتم"سلام مهران جونم خوبی؟" همین یه جمله کافی بود برای اینکه من تا همین الان هی توضیح بدم مهران همون مهراناس و مهرانا همون مهری! ولی کیه که شک نکنه!!!!
  • نیکی بیات