روزگذرهای منِ معمولی

من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست
تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی..

آخرین مطالب

سینما بعد از تحویل پروژه

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۵۶ ب.ظ

+بالاخره پروژه کارشناسی رو هم تحویل دادم. هرچند تو دانشگاه زیاد درس نخوندم ولی حس خوبیه فارق التحصیلی.
دلم نمیخواد از محیط دانشگاه دور بشم و همه هدفم اینه برای ارشد تغییر رشته بدم و درس بخونم.
دلم کارهای غیر درسی هم میخواد احساس میکنم مغزم خشک شده. احتمالا آبرنگ دلم میخواد. از بچگی همیشه دلم آبرنگ میخواسته :)

+چندروز پیش از دانشگاه زنگ زدم به دوست جان که من الان میام بریم سینما. فیلم ابد و یک روز میخوام ببینم. توی سینما چنان قیافه مظلومی به خودش گرفت که رفتیم 50 کیلو آلبالو دیدیم. فکر نمیکردم خوشم بیاد و خوشم نیومد :/ 
من و این دوست جان کم کادوی بی مناسبت به هم نمیدیم. این هم از طرف ایشون بود البته یه کم به سنم نمیخوره ولی باحاله:))

  • نیکی بیات