روزگذرهای منِ معمولی

من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست
تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی..

آخرین مطالب

بیماران خاص

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۱۲ ب.ظ

ساعت هفت صبح بیدار شدم چشمام رو دوباره بستم که شاید خوابم ببره چون خوابی که میدیدم خیلی بامزه بود و دوست داشتم بدونم تهش چی میشه. فایده نداشت، همینجور تو حالت خواب بیدار بودم که صدای جیمیل گوشی اومد. هروقت صدای مسخرش رو میشنوم حس میکنم برق گرفته منو.. با خودم گفتم نگران نباش نیکی سایتی تبلیغی چیزیه. هنوزم کلی آدم تبلیغات ایمیلی انجام میدن حتما! گوشی رو نگاه کردم دقیقا چیزی که کابوسش رو داشتم: " پاورپوینت سمینار(متن اصلی شامل حداقل بیست مقاله و ترجمه 60 صفحه)+آمادگی پرسشنامه از پزشک و بیماران خاص(ترجیحان بیماران سرطانی) . مطالب گفته شده شامل گزارش تابستان هست و لطفا تا مهر ماه ارائه شود."

+متن رو تا مهر آماده میکنم هرجور شده. ولی افراد سرطانی رو از کجا پیدا کنم! یا به فرض پیدا کردم نحوه برخورد و سوال پرسیدن از یک فرد آسیب دیده رو فقط تو یه مقاله خوندم کار من نیست که! پزشک از کجا بیارم که حاضر به همکاری بادانشجو باشه!
فک میکنم روزهای سختی قراره بیاد :(

  • نیکی بیات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">